02 September 2010

هو الحب لعبة ؟؟

بتخاصمني حبه وتصالحني حبه
كل شوية تغضب .. كده من غير مناسبة
اهدى يا حبيبي اهدى .. اهدى يا حبيبي
أيه ده يا حبيبي أيه ده .. أيه ده يا حبيبي
هوه الحب لعبة .. ولا الحبه لعبة
بتخاصمني حبه وتصالحني حبه

***

لما حبينا وحسينا بوجودنا
قولتلي يومها النهاردة احنا اتولدنا
والسنه الجايه دي اول عيد ميلادنا

لسه يادوبك ما كملناش سنة
واتخاصمنا وانت الغلطان مش انا
خايفه بكره الحب يهرب مننا
يهرب من عذابنا .. ويضيع من قلوبنا
والاسيه صعبة

اهدى يا حبيبي اهدى .. اهدى يا حبيبي
أيه ده يا حبيبي أيه ده .. أيه ده يا حبيبي
هوه الحب لعبة .. ولا الحبه لعبة
بتخاصمني حبه وتصالحني حبه

***

لما بتخاصمني روحي بتخاصمني
وألقى نفسي تايهة والدنيا تايهة مني
وتيجي تاني تصالحني تاخدني لدنيتي الحلوة
تهنيني تفرحني تريحني من القسوة

من هنا تصالح وتغضب من هنا
وتخاصمني وانت الغلطان مش انا
خايفه بكره الحب يهرب مننا
يهرب من عذابنا .. ويضيع من قلوبنا
والاسيه صعبة

اهدى يا حبيبي اهدى .. اهدى يا حبيبي
أيه ده يا حبيبي أيه ده .. أيه ده يا حبيبي
هوه الحب لعبة .. ولا الحبه لعبة
بتخاصمني حبه وتصالحني حبه

***

يا حبيبي لما تغضب مني قول
وانا اصالحك في ساعتها على طول
قبل ما يفرح عدو .. ويشمت عزول

وانا جنبك بعد فرقتنا ليالي
عايشه في احساس غريب ما اعرفش مالي
تايهة .. خايفة .. يجري تاني اللي جرالي ليالي

خايفة لتصالح وتغضب من هنا
وتخاصمني وانت الغلطان مش انا
خايفه بكرة الحب يهرب مننا
يرجع تاني جرحي .. وماتهناش بفرحي
وبعدك عني غربة

اهدى يا حبيبي اهدى .. اهدى يا حبيبي
أيه ده يا حبيبي أيه ده .. أيه ده يا حبيبي
هوه الحب لعبة .. ولا الحبه لعبة
بتخاصمني حبه وتصالحني حبه
------------------------
غناء المطربة المغربية الرائعة .. عزيزة جلال

اضغط هنا لتحميل الأغنية