02 November 2010

في يوم و ليلة


في يوم وليلة خدنا حلاوة الحب
كله في يوم وليلة
انا وحبيبي دوبنا عمر الحب
كله في يوم وليلة


عمري ما شفته ولا قابلته
وياما ياما شاغلني طيفه
و ف يوم لقيته لقيته هو
هو اللي كنت بتمنى أشوفه
نسيت الدنيا وجريت عليه
سبقني هوه وفتح ايديه
لقينا روحنا على بحر شوق
نزلنا نشرب ودينا فيه
ومين يصدق يجري ده كله
ونعيش سوا العمر كله
في يوم وليلة

ياللي كان طيفك على بالي وانا بتمناك
مش حتصدق ايه كان حالي قبل ما القاك
كنت بحسد كل فرحة اشوفها بين قلبين
كنت اغير من أي نسمة حلوة بين حبيبين

وأنا لما صحيت على حبك
وشفت الدنيا من عندك
باتمنى لو كل العشاق
يحبوا زي انا ما بحبك

يا حبيبي كنت واحشني
من غير ماشوفك وتشوفني
والقدر الحلو اهو جابني
وجابك علشان تقابلني

و اتارينا كنا تايهين
ولقينا احلى ايام ليالينا
واحنا فيها لوحدينا

ومين يصدق يجري ده كله
ونعيش سوا العمر كله
في يوم وليلة

===========
غناء .. أنغام

اضغط هنا لتحميل الأغنية