02 October 2010

كـاميـليـا


تفتكر يعنى.mp3
خلاص ارتحت.mp3
سيبتك.mp3
علمتنى.mp3
ماكنش حب.mp3


سيبتك

انا مش عارفه ليا مين من بعدك انت
انا مش عارفه هعيش ازاي من بعدك انت

سيبتك انا على كل حياتي انت
سيبتك و ماليش سيره و ذكري الا انت
و الغريبة ان اللي جارحني انت
و انا طول عمري بقول ماليش غيرك انت
سيبتك و انا قلبي بيسالني لامتي
قولت لقلبي ما هو اللي جارحني انت

ياه .. ياه

جاي دلوقتي بتجرح فيا
بعد ما شيلتك جوه عينيا
بعد ما جرحك علم فيا

ياه .. ياه

بعد ما عشت العمر عشانك
بعد ما نسيتك احزانك
ده انا علمتك حتي حنانك

سيبتك و ماليش سيره و ذكري الا انت
و الغريبة ان اللي جارحني انت
و انا طول عمري بقول ماليش غيرك انت
سيبتك و انا قلبي بيسالني لامتي
قولت لقلبي ما هو اللي جارحني


علمتني

علمتني ان الماضي كان كله وهم كلام فاضي
و ان اللي يخلص يوم لهواه مالوش مكان في الدنيا دي

يا بختك بتعرف تنسي
يا بختك بتعرف تقسي
يا بختك مفيش ليك قلب
يقولك بحب و لسه

غرامك نسيته في لحظه
و قادر تعيش اللحظه
تحب و تبيع بالساهل
مسبتش في غدرك فرصه

علمتني ان الماضي كان كله وهم كلام فاضي
و ان اللي يخلص يوم لهواه مالوش مكان في الدنيا دي

ليالي و سنين قضيتها
معاك و انت و لا حسيتها
بنيت عالجراح احلامي
لاقيك اوام هديتها

يا عمر و يا ريتني ما عيشته
يا وهم و زمان صدقته
يا حب و مكنش في بالي
هيبقي العذاب ده نهايته

مكنش حب

مكنش حب .. كان كله كدب
اخدع و افرح يا ظالم عيشلك يومين

صدقت وهم .. بس الاهم
مين في الأخر هيبكي علي حاله مين

هعيش في بعدك انا
صدقني هنسي اوام
خسرت قلبي كده
كسبت بعده كام

خسرت اغلي حاجه خسرت كل حاجه

لما تضيع حبايبك من بين ايديك

مكنش حب .. كان كله كدب
اخدع و افرح يا ظالم عيشلك يومين

قلبي الكبير اداك كتير و كان بيتساهل
ضحي عشان قلبك زمان و بعته بالساهل

هعيش في بعدك انا صدقني هنسي اوام
خسرت قلبي كده كسبت بعده كام

هعيش في بعدك انا صدقني هنسي اوام
خسرت قلبي كده كسبت بعده كام

خسرت اغلي حاجه خسرت كل حاجه
لما تضيع حبايبك من بين ايديك

مكنش حب .. كان كله كدب
اخدع و افرح يا ظالم عيشلك يومين

تحتاجلي يوم ساعة اللزوم تبكي قصاد عيني
انسي اللي فات و تفوت ساعات ترجع تبكيني

هعيش في بعدك انا صدقني هنسي اوام
خسرت قلبي كده كسبت بعده كام

خسرت اغلي حاجه خسرت كل حاجه
لما تضيع حبايبك من بين ايديك

مكنش حب .. كان كله كدب
اخدع و افرح يا ظالم عيشلك يومين

صدقت وهم .. بس الاهم
مين في الأخر هيبكي علي حاله مين

خلاص ارتحت

خلاص ارتحت اديك فرحت كل الناس فيا
خلاص ارتحت ظلمت هجرت وجبت اللوم عليا
يا ظلمنى اليوم بيومه
سبت الليمين يلومه
منك لله وقلبى الله يكون فى عونه
انت اللى جنيت عليا فرحت الكل فيا
ياعذاب قلبى ياخوفى من الايام اللى جايه

قول للقلب اللى انت ظلمته وبعته عملك ايه
قول للجرح اللى انت جرحته قولى ادويه بايه
يارمينى فى نار وسقينى مرار وعذاب لياليا
و اه من ظلمك انت

بكرة الحب اللى انت خسرته هتبكى عليه دموع
بكرة هتيجى لوحدك عندى وتتمنى الرجوع
وساعتها هقولك انسى خلاص كان من عينيا
ولا .. كفاية غلطان

يا ظلمنى اليوم بيومه
سبت الليمين يلومه
منك لله وقلبى الله يكون فى عونه
انت اللى جنيت عليا فرحت الكل فيا
ياعذاب قلبى وياخوفى من الايام اللى جايه


تفتكر يعنى

تفتكر يعنى مفيش حل تانى
تفتكر ممكن تقدر تنسانى

طب قولى هتعمل ايه
لما قلبك يسالك عنى وعن ايامى

هتقوله بعدنا ليه مفهمناش بعض ليه
ميكنش يا حبيبى حسدونا ولا ايه

ايه يا حبيبى انا وانت جرالنا ايه
وليه بس النهاردة بنهون على بعض

متحاول تفتكر لى حاجه حلوة عملتها
وانا بردة هفتكر لك حسناتك كلها

طب قولى هتعمل ايه
لما قلبك يسالك عنى وعن ايامى

هتقوله بعدنا ليه مفهمناش بعض ليه
ميكنش يا حبيبى حسدونا ولا ايه

مين كان يصدق الحب يجيله يوم
وفى بحر العند يغرق ونتوه فى عتاب ولوم

ايه يعنى اما انت تغلط او حتى اغلط انا
مهو ياما حاجات كتير كانت صح فى عمرنا

طب قولى هتعمل ايه
لما قلبك يسالك عنى وعن ايامى

هتقوله بعدنا ليه مفهمناش بعض ليه
ميكنش يا حبيبى حسدونا ولا ايه

تفتكر يعنى مفيش حل تانى
تفتكر ممكن تقدر تنسانى