02 October 2010

ساعات كتير


سنين فاتت عليا وقلبي علي حاله
لانا بنساه ولا قادرة اني اصفاله
بحبه لكني شايلة في قلبي منه كتير

ونفسي اقوله اني بحبه محتاجة
وفي حاجز بيمنعني وميت حاجة
عشان دة جرحني فى غرامه وجرحه كبير

وساعات كتير بحتاج للمسة من ايديه
واشتاق لحضنه ونظرة واحدة من عنيه
وانا رغم دة برجع وأقول مش راجعة ليه

علشان بخاف ضعفي يبان ويحس بيه
ماقدرش اتحمل في يوم اصعب عليه
انا عندي اموت ولا اني اعيش اللحظة دي

يجيبو في سيرته وقلبي يحن جوايا
وبحلم يبقي في للبعد دة نهاية
لامني نسيته ولامني بعيش وياه

لايمكن غيره يسكن جوة احضاني
بموت من الشوق وعزة نفسي منعاني
اروحله واقوله ان انا لسة بستناه

وساعات كتير بحتاج للمسة من ايديه
واشتاق لحضنه ونظرة واحدة من عنيه
وانا رغم دة برجع وأقول مش راجعة ليه

علشان بخاف ضعفي يبان ويحس بيه
ماقدرش اتحمل في يوم اصعب عليه
انا عندي اموت ولا اني اعيش اللحظة دي
------------------------------
كلمات .. أمير طعيمة
غناء .. انغام